A szeretetről, a halálról

Beszélgettem egy rokonnal, akit bosszant az, hogy (pénzkereset helyett) az örök ifjúság keresésével foglalkozom.
Mondom, ha megtalálom az örök ifjúságot, akkor nem halok meg, ha nem, akkor igen.  Ez mindegy ?
Igen.
Ha nem találom meg az örök ifjúságot, akkor ő is meghal.  Ez is mindegy ?
Igen.
Ez szeretet-hiány.
Ha valakit szeretek, akkor nem mindegy nekem, hogy az illető meghal-e vagy sem.
Ez az ember önmagát sem szereti.
Sajátmagától is el van idegenedve.
Ha szeretem magamat, akkor nem mindegy nekem, hogy meghalok-e vagy sem.
Az életet kell szeretni.
Az enyémet is és a másokét is.
Az sovány, ha úgy tartom be azt a parancsot, hogy "szeresd felebarátodat, mint tenmagadat", hogy - sajátmagamat sem szeretem ...
M.N.

Megjegyzések

  1. http://montazsmagazin.hu/ifjusag-avagy-egy-egyszeru-dallam/

    VálaszTörlés
  2. Az ifjúságról ábrándozni jó ...
    ... Még jobb az ifjúságot megőrizni/visszaszerezni ...
    :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Egy gondolat bánt engemet ...

Minden élőlény ugyanannak az univerzumnak a része